Συνεχίζουν πάντα με το χαμόγελο να συγκεντρώνουν φιάλες αίματος για καλό σκοπό στην Περιφέρεια Κρήτης
Αυτό αναφέρεται σε ανάρτηση της κινητής μονάδας αιμοδοσίας του ΠΑΓΝΗ: Συνεχίζουμε να χαμογελάμε και σας περιμένουμε και σήμερα στην Πλατεία Ελευθερίας:
Συνεχίζεται και σήμερα στην Πλατεία Ελευθερίας εθελοντική αιμοδοσία για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών σε αίμα, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος και παίχτες της ομάδας ήταν εκεί για καλό σκοπό.
Μία δράση που υλοποιείται σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Κρήτης, με την Αιγίδα της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης, τον Δήμο Ηρακλείου και σε συνεργασία με το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) και με το ΠαΓΝΗ.
Μία δράση πρωτοβουλία της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και τον Οργανισμό «Tο Χαμόγελο του Παιδιού», στο πλαίσιο της διαδικτυακής καμπάνιας «Ζήσε Αθλητικά».