Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου, Μενέλαος Μποκέας, μετά τη συνάντηση που είχε με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκο Ταχιάο, κατά την οποία εξετάστηκαν τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και ειδικότερα την παράκαμψη του πολεοδομικού συγκροτήματος Γαζίου και Ηρακλείου.
Ο Μενέλαος Μποκέας χαρακτήρισε εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι τόσο το Υπουργείο όσο και ο μελετητής του παραχωρησιούχου έχουν αντιληφθεί πλήρως τη σημασία της απρόσκοπτης εγκάρσιας κίνησης, βόρεια και νότια του νέου ΒΟΑΚ, για το πολεοδομικό συγκρότημα του Γαζίου. Όπως υπογράμμισε, το Υπουργείο αναγνωρίζει εμπράκτως τη βαρύτητα αυτής της πρότασης, υιοθετώντας ήδη μία από τις βασικές παρεμβάσεις που είχε προτείνει ο Δήμος Μαλεβιζίου, τη δημιουργία πλήρους κόμβου στο ΠΑΓΝΗ, αντί του ημικόμβου που προβλεπόταν στην αρχική μελέτη, όπως ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Παράλληλα, ο Δήμαρχος εξέφρασε την ικανοποίηση του για την μελετητική προσέγγιση αναφορικά με τις πρόσθετες προτάσεις του Δήμου, που αφορούν τη δημιουργία άνω στεγάστρων για την ασφαλή και ανεμπόδιστη κίνηση οχημάτων και πεζών, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη σύνδεση μεταξύ του βόρειου και του νότιου τμήματος της πόλης του Γαζίου. Επίσης, στο πλαίσιο της ίδιας μελέτης προβλέπεται και η αναβάθμιση του υφιστάμενου παράπλευρου οδικού δικτύου, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή κυκλοφοριακή λειτουργία της περιοχής.
Ο Υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε τον Δήμαρχο ότι οι τελικές προτάσεις θα παρουσιαστούν σύντομα, με στόχο τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας και τη βελτίωση της συνολικής λειτουργικότητας του οδικού δικτύου σε Γάζι και Ηράκλειο.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε το σύνολο των έργων για το Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης στο τμήμα που σχετίζεται με την περιοχή του Μαλεβιζίου, οι προτάσεις που έχουν γίνει ,όπως και η προσφυγή στο ΣτΕ.
Όπως ανέφερε ο κ. Ταχιάος, στόχος είναι τα έργα να ξεκινήσουν στην περιοχή πρός τα τέλη του 2026, με την επισήμανση ότι θα αφορούν συνολικά οκτώ κόμβους, ο ένας από αυτούς προς το ΠΑΓΝΗ, που αποτελούσε και πρόταση του Δήμου.
"Αντιμετωπίζουμε το Ηράκλειο ως ένα ενιαίο πολεοδομικό συγκρότημα το οποίο πρέπει να αποκτήσει έναν δρόμο με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά", ανέφερε ο Νίκος Ταχιάος συμπληρώνοντας ότι "ενώ στους αυτοκινητοδρόμους δεν επιθυμούμε να έχουμε πάρα πολλούς κόμβους, στην περιοχή αυτή που εγώ ονομάζω πολεοδομικό συγκρότημα θα έχουμε συνολικά οκτώ γιατί έχουμε σκοπό να προσθέσουμε και έναν πλήρη κόμβο για την εξυπηρέτηση από και προς το ΠΑΓΝΗ" .
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι στο σχεδιασμό υπάρχει και παράπλευρο δικτυο το οποίο θα υποστηρίζει τις εγκάρσιες κινήσεις, ενώ διευκρίνισε ότι σε αυτό το μέρος του δρόμου δεν θα υπάρχουν διόδια.
"Σε αυτό το αστικό τμήμα του δρόμου δεν θα υπάρχουν διόδια άρα θα μπορούν να κινούνται οι πολίτες χωρίς να επιβαρύνονται" συμπλήρωσε ο κ. Ταχιάος, επαναλαμβάνοντας ωστόσο ότι στο ΒΟΑΚ τα διόδια θα είναι αναλογικά , δηλαδή ανάλογα με την απόσταση που διανύεται και όχι ένα σταθερό ποσό και πώς θα υπάρχει μεγάλη συμβολή του δημοσίου που θα πληρώνει ένα μεγάλο ποσοστό.