Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, το πτυχίο του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων παραδόθηκε σήμερα στη μητέρα του, Μαρία Γιακουμάκη, από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτη Σχοινά.

Κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ο υπουργός χαρακτήρισε την απονομή του πτυχίου ως μια ελάχιστη πράξη ηθικής αναγνώρισης και οφειλόμενο χρέος της Πολιτείας προς τη μνήμη του Βαγγέλη και την οικογένειά του.

Παράλληλα, εξέφρασε την ελπίδα η τραγική υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη να αποτελέσει αφορμή για μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση της κοινωνίας απέναντι σε φαινόμενα βίας, εκφοβισμού και κακοποιητικών συμπεριφορών, ώστε να μην επαναληφθούν αντίστοιχα περιστατικά στο μέλλον.

Το πτυχίο είχε παραδοθεί στον υπουργό λίγες ημέρες νωρίτερα, στο πλαίσιο ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Γαλακτοκομικής Σχολής Ιωαννίνων, όπου φοιτούσε ο Βαγγέλης Γιακουμάκης.

Στη σημερινή εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, και ο βουλευτής Ρεθύμνου, Γιάννης Κεφαλογιάννης, οι οποίοι διατηρούν στενούς δεσμούς με την οικογένεια Γιακουμάκη.