Μήνυμα στην κυβέρνηση έστειλαν οι φοροτεχνικοί και οι λογιστές του Ηρακλείου, μέσα από την συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν σήμερα στο καφέ Οασις , κλείνοντας τα γραφεία τους 

διαμαρτυρόμενοι για τις αλλεπάλληλες αλλαγές που έχει επιβάλλει  το υπουργείο Οικονομικών την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού, κάτι που τους έχει εξουθενώσει.

Ο αντιπρόεδρος της Ενωσης κ. Νίκος Λειβαδιωτάκης αναφέρει χαρακτηριστικά:

"Οι συνάδελφοι πάντως αντιλαμβανόμενοι το μέγεθος του προβλήματος και ζώντας από κοντά τα προβλήματα των επιχειρήσεων και των εργαζομένων σε αυτές, υπερέβαλαν εαυτούς προσφέροντας τις υπηρεσίες τους, συμπληρώνοντας δηλώσεις για τις οποίες δεν υπήρχαν οδηγίες, σε πλατφόρμες κάθε μορφής, εργαζόμενοι νύχτα και μέρα, καθημερινές, εορτές και αργίες. Δεν είναι υπερβολή να λεχθεί πώς η μόνη μέρα στην οποία δεν υπήρχαν δηλωτικές υποχρεώσεις ήταν η Κυριακή του Πάσχα. Η αρμόδια πολιτεία ωστόσο εξ αρχής ουδέποτε καταδέχθηκε να ασχοληθεί με την ασφάλεια των εργαζομένων στον κλάδο μας. Θεώρησε δεδομένο πως ότι και να αποφασίσει θα εκτελεστεί δια μέσου των λογιστικών γραφείων, βολεύτηκε με αυτή την ιδέα.

Το αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι να έχουμε βρεθεί ως επαγγελματίες στα όρια της απόγνωσης (αν κάποιοι δεν τα έχουν ήδη ξεπεράσει), εκτελώντας υπηρεσίες που έπρεπε να παρέχονται από ΚΕΠ, τράπεζες, δικηγόρους, συμβολαιογράφος, μηχανικούς κλπ. Απευθύναμε έγγραφα και επιστολές προς τους αρμοδίους, εξηγώντας την κατάσταση, θέτοντας αιτήματα, προτείνοντας λειτουργικές λύσεις. Ουδέποτε λάβαμε σχετική απάντηση.

Οι συνθήκες άσκησης του επαγγέλματος μας σταδιακά άρχισαν να επιδεινώνονται και πλέον έχουν γίνει απαράδεκτες. Οι εργασίες που διεκπεραιώνουμε από τα γραφεία μας όμως γίνονται πρωτίστως για λογαριασμό των επιχειρήσεων. Ένα ασφυκτικό και ακατανόητο χρονοδιάγραμμα εφαρμογής αποφάσεων σε συνδυασμό με την έλλειψη σαφών οδηγιών και με την υπολειτουργία των εφαρμογών που παρατηρήθηκε στην πράξη, είναι βέβαιο πως οδήγησε σε εσφαλμένες ενέργειες με συνέπεια τελική να ζημιωθούν οι επιχειρήσεις και οι πολίτες, για την προστασία των οποίων υποτίθεται πως λαμβάνονται όλα τα μέτρα, που υλοποιούνται τελικά μέσα από την εργασία του κλάδου μας". ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Λειβαδιωτάκης